VIDEO ANALYS 4

||MultiCouples - Ever After || publicerad den 27 januari 2016. 
Marianas Trench var och är fortfarande mitt favoritband och sen jag hittade denna låten visste jag att jag ville redigera en fandom video med den låten, en video som innehöll alla mina ships. Jag har redigerat så många videos med ''Ever After'' och lagt upp dom några gånger men jag raderade alltid videosarna dagen efter. Men sen en dag bestämde jag mig för att redigera en ny video med denna låt och jag skulle inte göra något annat förrens jag blev klar så detta vart resultatet. Jag är väldigt nöjd faktiskt fortfarande, det enda som jag tycker jag kunde ändra är texten i början och jag använde ibland bara ett litet klipp av ett par och sen var inte paret med i resten av videon vilket jag tyckte var lite osammanhängande. Om detta var idag så skulle jag använda fler par för jag har kollat på fler serier än då, dela upp så att alla par fick lika mycket ''screentime'' och försökt göra någonting åt den där texten för jag stör mig så mycket på den. 

Pros: Väldigt mycket utveckling sen mina första parvideos, använde mig mycket av många olika övergångar, bra kvalite i mesta delen av videon.
Cons: Lite osammanhängande, texten i början.

Postat av: Misstossequeen

Fin blogg du har :)

Svar: Tack :)

2016-07-22 @ 19:56:14
URL: http://misstossequeen.se
Postat av: Linnéa

Hihi, ja kul att reta släktingarna som åkt till palma pga. regniga vädret i Sverige... nu är det rena högsommaren här <3

2016-07-23 @ 19:42:34
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

bra video :D

Svar: tack så mycket! :D
None None

2016-07-24 @ 23:25:29
URL: http://efji.blogg.se/



Name:
Remember me?

Email: (only the blogger will see your email)

Your blog:

What do you want to comment?

RSS 2.0