VIDEO ANALYS 3

 || Multifandom - Confident ||  publicerades den 17 oktober 2015.
Denna videon var nog en av dom bästa jag har redigerat på min kanal, jag är ganska stolt än idag faktiskt. Jag minns att jag ville göra en video med Demi Lovatos nya låt ''Confident'', med ett starkt budskap och med starka, självsäkra karaktärer. Jag tog väldigt mycket tid på mig att redigera denna, jag laddade ner många nya klipp och jag vågade leka mycket mer också med hela redigeringen. Jag använde många nya olika övergångar, voice overs och lekte lite med filterna. Om ni frågar mig om ett år igen så kommer jag säkert säga många fler misstag men mina enda cons idag är att videon var lite kort och som förra videon inkluderade jag lite konstiga random klipp som på Toby, när han står i sin svarta hoodie, det var ju lite coolt men ganska osammanhängande ändå. 

Pros: Bra låtval, bra röd tråd, bra redigering, klippning, kvalite och många övergångar.
Cons: Går lite för snabbt och några random klipp som kanske inte skulle varit inkluderade.




Name:
Remember me?

Email: (only the blogger will see your email)

Your blog:

What do you want to comment?

RSS 2.0