VIDEO ANALYS 2

|| Multifandom ft. Multicouples - Angel With A Shotgun || publicerades den 17 augusti 2015. 
Denna tog ganska lång tid för mig att redigera men det var väldigt kul dock, jag hade förälskat mig i låten sedan en väldigt lång tid och jag hade verkligen velat redigera en fandom video med denna låt för jag tyckte om den så mycket. Jag ville göra en glad video med inte bara par som syfte utan också med andra olika karaktärer och jag minns hur stolt jag var i efterhand när jag var klar med denna video. Denna hade lite bättre kvalite än förra och jag använde mig av mer klipp vilket var bra men helt ärligt så var är jag inte så nöjd idag över den idag.
Först och främst så går övergångarna och hela videon väldigt långsamt vilket gör det långtråkigt, jag använder mig bara av en övergång hela videon och jag var lite lat och slarvig och stängde inte av ljudet på vissa klipp.

Pros: Bättre kvalite, bra låt, bättre klippning.
Cons: Konstiga  osammanhängande inkluderade klipp, lite slarvig, långtråkig.




Name:
Remember me?

Email: (only the blogger will see your email)

Your blog:

What do you want to comment?

RSS 2.0