VIDEO ANALYS 1

Jag tänkte gå igenom alla mina videos jag har lagt upp på min kanal ''Another Tvshowgeek'' tills idag och analysera dom, säga vad som var fel, vad som var tänkt att vara budskapet med videon från då och så vidare, så vi börjar med den första.
''|| Multicouples - I Love The Way You Lie ||'' publicerades den 19 maj 2015.  
Detta var den första fandom videon jag redigerade och la upp förra året, som ni kan se är det väldigt dålig kvalite på klippen, jag visste inte riktigt då hur man skulle göra med timingen, övergångarna och ljuset. Jag var inte så bra på att klippa, jag minns att jag ville redigera en ''ledsen''/''sorglig'' video när jag redigerade denna och jag ville få folk att gråta, så detta blev resultatet. Inte så jätte nöjd nu ett år efter, den vart inte så känslosam som jag ville att den skulle vara. Dock tyckte jag ändå om min röda tråd jag hade i denna video men som sagt så var inte resten sådär jätte bra för jag hade inte så jätte mycket kunskap.

Pros: Röd tråd, bra låtval.
Cons: Redigeringen på klippen, övergångarna, timingen, klippningen.  Dålig kvalite.




Name:
Remember me?

Email: (only the blogger will see your email)

Your blog:

What do you want to comment?

RSS 2.0